Friday, June 25, 2010

Bye.

bye lah weh kawan2 sume.
esok da jadi warga uitm dah.
tp xbestlah 1st week nk mnghdapi MMS tu.
haih. rase berat pulak nak pegi ni. -.-'
brang2 pn hmbr siap pack sume.
buku pun da dpat sket from PACA! thnx lah ye! ;D.
lpasni jranglah nmpak aku on9. lagi jaranglah aku update blog. haha.
so, byk jugaklah daily routine yg akan aku miss nnti.
antarenye, SOCCERNET, MANUTD, FOOTBATTLE, GALACTICOS, FARMVILLE, POKER, n also


FACEBOOK n FIFA. ;(.


so, all da best lah Spain n England.
jgn jadi mcm ITALY n FRANCE tu sudah lah. ;D


hmm. mayb akan bosan lah gile2 nnti kat sane. 
dgn subjct agak tough sume!. haih. 
dah. xde gune da gak nak mngeluh en. 
ape2 pn kne face gak mnde ni sume. 
hope ni lah yg terbaik Allah berikan kat aku. insyaAllah.
so doakanlah yg terbaik utk aku eh. 


n to All kawan2 Majestic Legacy sume, keepintouch!
ade mase cuti sem ke, boleh buat reunion! ;)




lastly, UiTM Di Hatiku lah!! ;p



2 comments:

Total visitors

Followers