Thursday, May 26, 2011

Fuiyoo!

Assalamualaikum and hey kawanss! :)

Current mood: Semakin kebosanan.
Current song: I Live My Life For You - Firehouse.

fuiyooooo! nak tahu kenapa fuyoo? haha. fuiyoo sebab, ada satu benda kegunaan harian, yang aku still ada. sejak dari 1st semester, sampai laa nak masuk semester baru(lagi dua hari jee). apa benda tu ek?
hrmm. benda itu hanyalah. . . .


Tu dyaaa!


sebuah Pencuci Muka jee. :D. hehe. sabar sabar, jangan panik dahh!

dan aku tak tahu kenapa aku rasa macam bangga. haha. mana taknyaa. aku baru perasan yang, every semester break, aku tak sentuh pun pencuci muka tuu. terbiar je kat dalam baldi kecik warna biru, bersama-sama alat-alat mandi yang lain. dan lagi satu, kat UiTM Segamat tercinta tu pulak, aku pun tak selalu sangat pakai. ikut mood la senang kata.

dan aku rasa bangga sebab dah jimat kan duit parents aku(padahal sikit jee). haha. tapi betul la kann. beli sekali untuk setahun. hohoo. actually aku pun tak tahu nak pilih pencuci muka yang macamana untuk muka ni. main beli jee. tapi yang aku beli tu just Oil Control. so, korang rasa okayh kee? -.-. tapi aku rasa setakat yang aku pakai ni, okayh jee.

fuiyooooooo! (lagi sekali). kenapa pulak ni? haa. ni sebab, cuti sem dah nak habis daa. kejap gila kan rasa? cuti sem ni agak bosan laa rasanya setakat ni. sebab apa? tak dapat nak keluar jalan jalan. punca? soal kewangan dan kenderaan. so, SORRY yee kepada orang yang ajak keluar tuu. sangat la tak disengajakan. :'(. nak sangat keluar kott. tapi, takpelaa. lain kali inshaAllah boleh yee. :)

fuiyoooooo!(ni yang last). ni pulak sebab? ahhaa. adalah seorang kawan baik kat sekolah lama dulu, belanja makan Pizza. tak tahu apa angin dia tiba-tiba nak belanja aku. terkejut jugak. ingatkan mimpi. huhu. mana taknyee. pagi tadi, dalam setengah jam baru bangun tidur, dia call cakap nak jumpa kat tesco(even first call kau tu aku ter-reject), then nak belanja makan kat Pizza Hut. pehh. tu namanya rezeki kan. dan, rezeki tu jangan la sesekali di tolak. hehe. maka, dengan menunggang motorsikal kapcai(dah la takde lesen) pergi la ke tesco tuu. so, thanks a lot ye Syed Harith for the pizza! :).


hrmm. idea pun dah tak ramai, nak jemaahkan pun kena tunggu Syed Harith iqamat dulu.
*idea jemaahkan supaya ramai ni dari dia laa. haha.
so, stop kat sini la yee.



I wish i could just
'Right-click' your head 
and your heart,
then get your 'Properties' option.

but it couldn't be. it's just depends on you!


That's all folks! see YOU again in the next post. :)
Adiouszx and, Wassalamun alaik!




2 comments:

Total visitors

Followers