Sunday, August 14, 2011

The Ramadhan 14th.

Assalamualaikum and heyy.

Current mood: Okayh.
Current song: Solo - Iyaz.

okayhh. tajuk lagu ni memang memerli. haha. kenapa? buat pertama kalinya berbuka sorang-sorang kat UiTM ni haa. rasanya macam pertama kali seumur hidup jugak. tapi tak kisah laa. yang penting sorang-sorang. mana taknyaa. petang da tak tahu nak buat apa. dengan penat semalam tak habis lagi. so, apa lagi, tidur je la yang mampu. bilik haikal sejuk pulak tadi, so memang syok laa. tidur punya tidur, pukul 6.30 baru bangun. style jugak kann. macam maghrib pukul 8 jee. -.-. apa lagi, balik la bilik sendiri.

ahhaa. nak ke NR tu yang malas tuu. dengan muka sembabnyaa, sorang-sorangnya lagi dengan + nak hujan pulak. memang tak laa. so baik lepas solat je beli makanan. tebalkan je la muka. haha. kenapa? sebab biasanya orang akan cakap 2 benda je kalau orang lambat buka ni:
1st-wahh. KESIAN budak ni. terlajak tidur sampai lewat nak berbuka.
2st- mak aihh. TAMAK na budak ni. baru habis buka, beli lagi makanan. perut apa sehh?

kann? tapi apa orang nak cakap, cakap laa. yang penting makan. huhu. balik balik bilik, ingat ada la orang yang da balik. ajak teman berbuka. tengok-tengok pintu berkunci lagi. haihh. apa pun tak boleh. tak lama lepastu baru sorang balik. lega sikit. takde la tengok phone, then phone tengok aku balik lagi. haha.

so begitu la kisah hari ke 14 puasa. sedar-sedar je 14 hari da puasa. lagi dua minggu, nak raya daa. haihh. kejap je masa berlalu. so, tu je la setakat ni. the next post inshaAllah will be about the KL<->Segamat trip. so, just wait and read. :)

P/S: I just have created Tumblr's accounts. one is for the Public, and the other one is private one(just for YOU). :)



Assumption No. 9:
Don't  hesitate
to text-ing me.
Because there's always
time for you.

-so, just text me whenever  you want. :)




Okayh. that's all folks! thanks for reading. see YOU again in the next post kayh! :)




2 comments:

  1. cian nye buka sorang-sorang.
    HAHA
    p buka kat PI la ramai-ramai + free
    moga tabah yea naim :)

    ReplyDelete
  2. haha. nak buat macamana. masing2 ada hal. nak buka kat PI pun haritu dengan siapa? -.-

    ahhaa. oraitt. :)

    ReplyDelete

Total visitors

Followers