Monday, May 28, 2012

The Another Thanks.

Assalamualaikum. ni post pendek juga sebagai tanda terima kasih. haritu saya dah buat untuk Nek Cik Lina Surihani. so kalini untuk orang lain pulak. tapi atas sebab yang sama iaitu kerana kedua-dua orang ni orang yang bagi hadiah kat saya sempena Birthday saya yang ke 20. alhamdulillah lagi sekali.

nak tahu siapa ye? hrmm. dia ni adalah:

Atlet Sumo Malaysia Kategori Bawah 2 Tahun





ahhaa. tak kenal kan? okayh laa. tukar gambar yee. *sorry atlet sumo :p*
dia ni adalah:





Gambar latest, tapi tak tahu zaman bila.


haa. ni lah orang nya yang bernama Siti Rokiah. rakan sekelas dari Semester ke-2, hinggalah ke final semester iaitu Semester ke-5. inshaAllah laa.

hadiah apa yang dia bagi? well, tak tahu kenapa, semua hadiah yang saya dapat adalah warna hitam. T-Shirt Hard Rock Cafe, T-Shirt Superman, and yang dia ni bagi pulak adalah Sweater.

ceritanya, dia ni haritu kata nak hantar barang kat rumah, tapi sayangnya haritu kat rumah takde orang. so apa yang saya fikir, barang yang dia nak bagi tu Sijil ke, ataupun barang-barang COMPASS. and saya siap cakap lagi, "Agak-agak kalau urgent sangat, post je la kat UiTM Segamat tuu. kalau tak urgent, tunggu la naik sem nanti".

tapi malam tadi dia message nak hantar barang tu harini. memang ingatkan betul-betul urgent la tuu. rupanya dia datang rumah saya pagi tadi, bersama Rabiah dan Izmey, untuk bagi hadiah sempena birthday yang dah lepas 5 hari tuu. hoho. memang sangat berterima kasih la kann. sebagai balasan, dapat la sarapan Mee Udang. tapi dia ni puasa harini. so emak saya pun bungkuskan lah untuk dia berbuka nanti. boleh nampak la muka dia menahan tadi. haha. :p

cerita pasal sweater pulak, masa pergi KLCC bersama Ayie, Dalak and Pacap haritu, sebelum nak balik tu kitorang singgah la kedai Romp kejap cuci mata. and Ayie pulak ada lah beli kemeja sebagai tanda dia pergi KL. ecehh. so time cuci-cuci mata tu, nampak la sweater-sweater yang sangat style and berpatutan harganya. siap kata kat Dalak, "Ni kalau ada warna merah ni, confirm aku beli". punya la teringin nak beli sweater baru. tapi last-last tak beli jugak.

and ada lah salah satu sweater kat kedai Romp tu, sangat style, lebih kurang la dengan hadiah yang Siti Rokiah ni bagi. dalam hati ni kata "Cuti nanti datang lagi kedai ni lah. nak beli sweater yang ni". tapi tu la, macam ada gerak hati kann. taknak beli waktu tu, at last before berangkat ke bumi Segamat ni, ada pulak hamba Allah ni belikan. sangat bersyukur. nak-nak sebab lebih kurang dengan apa yang saya nak beli haritu. whoahhh.

so, inilah sweater-nya

Cukup la satu gambar.
nak lebih tengok la bila saya pakai nanti. :p

Thank you so much ye Siti Rokiah untuk Sweater ni. and thank you again untuk Wallet masa last year punya Birthday. hehe. owh yee. thanks jugak kat Izmey and Rabiah sanggup datang rumah semata-mata nak bagi "BARANG" tu. semoga berjumpa lagi nanti yee.

so sampai sini je lah. memandangkan dah bermula hari-hari sebagai bakal Pemimpin Mahasiswa bagi program Minggu Destini Siswa. so, doakan saya semoga sentiasa sihat sejahtera sepanjang seminggu berkursus, dan lagi seminggu menjaga juniors ni. that's all and thanks for reading. :)

Adiouszx and Salamun alaik.



1 comment:

  1. huntung berganda-ganda. dapat BARANG dari someone crush. :P

    ReplyDelete

Total visitors

Followers