Friday, May 25, 2012

The Thank You for Nek Cik Lina.

okayhh. entry ni special sikit sebab nak balas entry sorang nek cik ni. buat pertama kalinya saya update lebih dari satu entry pada satu hari. memandangkan dia buat entry special untuk saya, so saya pun balas la balik yee. orang dah bagi, kita kena balas balik kann?

hrmm. so nak tahu siapa dia ni? dia ni adalah:



okayh. upload gambar lain, keluar gambar lain pulak ni. haishh. lupa baca bismillah kott. -___-"
try upload kali kedua jap. bismillah. . .
ni lah dia, teng terengggggg:


Nur Amalina a.k.a Lina

lebih kurang je macam gambar first tuu. menyesal pulak upload lagi. -.-'. HAHA. gurau2.
hrmm. dia ni la yang buat wish berjela-jela kat blog dia tuu. anyway, setahu saya dia la first person yang wish guna blog ni sepanjang hidup. haha. tu yang terharu lebih sikit tuu. ececehhh. :p
haa? korang tak baca lagi? hrmm. nak baca sila pergi ke link ni haa:

dia kata based on nama boleh tahu dia ni cantik or baik semua, so saya copy paste sikit lah ayat nek cik tu yee. :p
siapa dia ni? dia ni junior saya    a.k.a    kawan    a.k.a    teman tweet saya. takde lebih-lebih pun yee. kalau tak percaya, tanya la Nek Cik or Lina Surihani ni.
and dia ni pemalu orangnya. teringat masa kat DSP time ada nak bagi laptop 1 Malaysia tuu. tak tahu la nek cik ni ingat lagi tak. -.-'

anyway dia ni layan kepala masuk air jugak laa + dia ni tinggi jugak orangnya. dah nak sama tinggi dah dengan saya. tak percaya? tengok ni:


kann? kat gambar pun dah nampak tinggi kann?

tapi still takboleh challenge tinggi saya. :3

owh yee. dia ni juga sanggup pos hadiah dari rumah dia kat Batu Pahat tu, sampai la ke rumah saya kat Ampang ni haa. ingatkan dia main-main. saya siap buat notis suruh abaikan lagi. haha. tapi nampaknya dia ni serious. terima kasih ye Nek Cik Lina. 
okayhh. now nak cerita sikit macamana hadiah dari dia ni sampai kat tangan saya.


firstly hadiah ni sepatutnya dah sampai kat saya time 22nd May which was a day before my birthday. but time pos laju tu hantar kat rumah, rumah ni takde orang. bak kata Najwa Latif kosong, kosong. :p
so kena lah ambik sendiri kat pejabat pos laju cheras. ingatkan nak ambik esoknya. tapi ada tetamu dari jauh datang rumah dengan niat nak berjalan kat KL ni, so saya spent masa kat diorang dulu laa. Guests is the priority kann?

finally I took the parcel this morning, which is 3 days late. sorry ye nek cik. hehe. well, seawal pagi tadi dalam pukul 9 macamtu, saya pergi la ke Pejabat Pos Laju tuu. actually ni first time pergi ke situ and baru tahu kat Shamelin ni ada Pejabat Pos Laju. well, sekali lagi dengan bantuan Google Map, saya sampai kat sana tanpa salah jalan. hikhik. 

ni ciplak kat Google jee. :p

dah ambik tu, saya pun chow la balik rumah since emak nak guna kereta. sampai-sampai je kat rumah, kena la buka bungkusan tu kann. perlahan-lahan buka kertas coklat tuu. so ini lah apa yang saya nampak:


saya suka corak macam ni
owh yee. tu pandangan daripada atasnya sahaja. sebenarnya ia adalah:

sebuah kotak bersaiz sederhana

kat setiap sisi kotak ni di-tape kan. yang bagusnya senang je nak buka. hehe.
and kat dalamnya adalah:

A Superman's Shirt. (Y)

owh yee kat dalamnya ada sehelai kertas yang agak colourful dan tertulis kat atasnya:


siap ada background angry bird
+
signature "Lina Surihani" tuu.

pakej nama-nama yang dia bagi kat saya "Aaron Naim, Tok Abah and Angry Bird Merah". haha. mahu tak ketawa tengok nama-nama tu kat kertas tuu. ;D

anyway, "Lisa Surihani, Nek Cik and Angry Bird Purple"



thank you so much ye for this gift:




ehh. terlupa pulak, dia ni bukan main nak sangat yang birthday saya kali ni ada orang baling tepung telur semua. tapi sayangnya, tak dapat laa. kihkihkih. :p

so itu je la ye daripada kitorang untuk kalian. kalau ada yang terkasar minta maaf banyak-banyak. semoga Allah merahmati korang juga inshaAllah. ^^, v




4 comments:

Total visitors

Followers